mandag 2. mars 2009

Kødder du med meg nå eller?

Hva er det med værgudene nå for tiden da? Var jo så klar for vår jeg nå.
Måka verandaen for å kunne bruke den og sånn at snøen smeltet fortere, men når jeg våknet i dag var det snødd igjen!! Fint med snø, er ikke det, men det hadde gått ann å få den på julaften i stedet for i Mars!!
Så om vi flytter julaften til mars er det vel muligheter for en hvit jul.
Jaja får finne fram skia igjen da, og dra med meg elsklingen på skitur igjen.
Må bare bli litt mindre forkjøle. Var nok ikke så lurt å stå å måke snøen på verandaen i bare t-skjorta.


I dag starter også mammutsalget:D Elsker bøker så nå bærer det rett ned i bokhandleren!
Hvorfor har vi ikke bokhandlere som de har i England? Der kunne jeg gått i timesvis og tittet på bøker, mens her er det liksom ikke like inspirerende, eller morro. Kanskje det hadde vært en ide. Å starte en bokbutikk maken til de i England. Da hadde jeg jo fått meg jobb.

Men er jo finanskrise og greier så tviler på at banken ville lånt ut en eneste krone til meg.
Men drømmene kan ingen ta fra meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?