lørdag 7. mars 2009

Hva er feil med meg?

Jeg er så trøtt og lei.
Trodde alt skulle være bra etter at legene åpna skallen min og fiksa og miksa, men den gang ei.
Nok en gang var det inn på sjukehuset, og det skumle er at de som var på jobb kjente jeg igjen, og de kjente igjen meg.
Da har jeg nok vært der litt for ofte.
Hodet mitt føltes som om ble sugd opp av en slamsuger. Det gjorde sååå vondt. Hadde null krefter, og slet med å gå.
Ble ikke noe særlig med søvn heller.
Hverken for meg eller Hansi, men jeg fikk da sove litt etter at jeg fikk noe medisingreier. Vet da søren hva det var men det hjalp.

Og nok en gang vil jeg si tusen takk til kjærsten min som jeg vet leser denne bloggen. Du er fantastisk, og vet ikke hva jeg skulle gjort uten deg. Elsker deg.

Det snødde forresten når vi kjørte innover. Ikke at jeg husker så mye.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?