mandag 22. desember 2008

Vaske og rydde for hva?

Nå har jeg vaska gølvet og jeg har (ikke) børi ved. Nå sitter jeg å ser på kanalen tv3. hahaha tragiskt
Er helt utslitt etter å ha tatt julerengjøring en skikkelig gang. Gubben er på jobb så han slapp unna gitt, men er like greit. Han tjener penger og jeg er husmora som ligger på alle 4 og skrubber gulvet. Noen må jo gjøre det også og når jeg gjør det mens han er på jobb får vi mer tid sammen til å gjøre morsomme ting. Nå er alt klart til jul bortsett fra juletreet. Det blir hogd i morgen. Etter hogginga blir det julegrøt hos svigers. Blr helt sikkert koselig for det pleier å gjøre det på Vik.

I dagens pakke kalender fra mamma fikk jeg to røde håndkler med hvit brodering på. Skikkelig fine.
Ellers er jeg en rev i fra å vinne 50 000kr på flaxkalenderen min. Kanskje jeg har flax for en gangs skyld.

Ser fram til den første jula med forloveden min. Blir en fin tid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?