mandag 17. november 2008

Sex og forholdsliv:P

Jeg elsker, nei jeg forguder sex og singelliv filmen. Følte meg som en skikkelg jente når jeg så den. Det ble til at i hele går følte jeg meg Carrie Bradshaw inspirert. Når jeg og Hansi skulle ut å spise, gikk jeg med et skjørt som blafrer i vinden, og høyhæla sko. Følte at jeg svevde på samme måte som Carrie gjør når hun går.

Ellers så ble det bestilt billetter til tyrkia i går. Jeg, Hansi og Siri skal dra i april. Skal ned til Presten og steke vafler i sjømannskirken i Alanya. Gleder meg kjempe masse.

I hele går var det bare en helt fantastisk bra dag for første gang på lenge. Jeg og Hansi var på peppes og spiste og feiret 10 månedersdagen sammen. Mye kos og klem ble det også. Var bare sååå koselig. Hansi er så søt og når han gir meg det spesielle blikket sitt, da smelter Ingas hjerte. *smelt*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?