tirsdag 7. oktober 2008

Min perfekte mann!

Ja han er perfekt på alle mulige måter:

1: Han er snill og god
2: Han er en familiemann
3: Han er kjempe romantisk
4: Han er ryddig av seg
5: Han er en kjempe flink kokk
6: Han er flink med barn
7: Han er godt likt av alle jeg har møtt
8: Han er fornuftig
9: Han er like barnslig som meg
10: Han vet hva han vil.

Det er så mye mer som gjør min elskling så fantastisk. Han er rett og slett elskelig og jeg har aldri møtt en gutt som han som er så herlig. Likte han fra første sekund jeg så han og nå er han min. Måtten han fridde på vil jeg aldri glemme. Familien hans er helt herlige hele gjengen og kunne ikke fått noen bedre svigerfamile, eller ekstra familie som jeg liker å kalle det. Jeg ser på meg selv som ekstremt heldig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?