lørdag 4. oktober 2008

Hva skjedde egentlig i går?

Det var mye som skjedde i går sånn egentlig.
Hadde det morro med venner hos Andreas og vi bestemte oss for å dra til byen, men skulle først hjem med Rudy. Så gikk vi da i regnværet jeg, Andreas, Marie og Jon Simen. Stoppet på busslomma ved Marmorveien for å bli plukka opp av noen som ikke kom. Så da var det bare å gå videre. Det klikka litt for Andreas for han sparka til en postkasse som veltet. Marie og Jon Simen løp. Etter det ble Marie og Jon SImen bare gående foran. Kom til trappa ved stenerød. Der bukka jeg under. Husker ikke så veldig mye bortsatt fra den rare følelsen jeg fikk da Andreas sa at nå er ambulansen her. Nå er Hans Magnus her. Da tenkte jeg bra: Nei, ikke nå igjen.
I tillegg var jo da Skau der.
Så da ble det å bli med til legevakta enda en gang da. Jeg var så kald og frøs så fært for hadde ligget i vann og det regnet så var gjennombløt. Fikk ikke varmen tilbake før nesten 2 timer etterpå. Det var grusomt. Har aldri vært så kald i hele mitt liv. Syns virkelig synd på de som faller i sjøen på vinterstid.


Må bare fortelle om velkomsten til Elise i går. Var helt genialt. Jeg, Andreas, Lars Petter og Kristine sto med hvert vårt intsrument ( ikke jeg da) . På tv`n var det skikkelig folkemusikk så der sto vi å dansa som gærninger og Elise lo. Var drit morro.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?