mandag 22. september 2008

Satisfaction....

Yes da var jeg på bloggen igjen. hihi.
Jobbet i går og det var deilig. Savnet virkelig jobben. Var koselig å se igjen noen av gutta jeg hadde på vaktlaget jeg gikk på+ plus en del andre. Var så utrolig morsomt i går, men var helt totalt utslitt når jeg dro fra jobben. Utrolig hvordan tiden flyr når man har det morro. Ble skremt av tanta til HM. Ho bare graba tak i meg og ga meg en klem akkurat når jeg skulle hjelpe en liten unge å sprute vann på en sånn greie. I den slangen er det litt trykk så hadde jeg sluppet hadde ungen flydd bakover:P hahaha
Men uansett...hadde en utrolig fin dag i går. Skulle egentlig ha skrekkfilmkveld med Marie, men sovnet omtrent fra alt sammen noe som selvfølgelig ikke var meninga.

TIl ære for marie:

37151410

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?