mandag 22. september 2008

Same shit...ny dato...

Bygningsarbeidere skulle virkelig ikke hatt lov til å begynne å jobbe så gry tidlig på morran.
Skavtt når de begynte å pigge opp verandaen på oppsida oss. Lå å sov og drømte en herlig
drøm og plutselig braka det til. Da ble Inga sur.

Elsklingen har dratt på jobb så han slipper jo på en måte unna. Den heldiggrisen....
Lunta mi er fra før av bare sååååå kort så skal ingenting til før jeg tenner. Var nesten så jeg skjeldte ut en liten unge i går for det stakkars barnet ville så veldig gjerne hjelpe meg å telle penger, og når jeg hadde begynt å telle for tredje gang fordi jeg kom ut av det, da begynte jeg å bli sur.

Men etter en romantisk og god middag i gårsatt jeg og sussebassen og snakket bryllup. Vi kom fram til at den nye datoen er: 12. JUNI!!
Så for alle som hadde holdt av den forrige datoen, dropp den og husk denne. Vi fant også ut åssen vi skulle plassere folk rundt bordet, og det ble til en E formet fasong.

Har også klart å endelig finne ut åssen type bordkort jeg vil ha, og det blir stilig.. Hansi var enig;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?