onsdag 3. september 2008

Da var jeg back in town....

Altså på den lille ferieturen min med elsklingen har jeg klart å prestrere ( skrives det sånn?) å forandre datoen for bryllupet. Fant ut at det var kanskje litt dumt å ha eksamen, konfirmanter og bryllup i en og samme måned. Så nå har det da blitt flyttet fram, men er ikke helt sikker på datoen ennå.

Ellers så har vi handla inn 2 bryllupsbøker og så smått begynt å planlegge. Er litt i tvil om hvor dagen skal feires, og hvor mange gjester, men det finner vi ut av. Har funnet den mest perfekte og nydelige kakepynten, du vet den som står på toppen av bryllupskaka. Den er bare såååååå meg og Hans Magnus. Ligner til og med:P

Ser at jeg har gått glipp av mye de 2 siste ukene. Er farlig å være på ferie når ingen andre er det. Hadde skjedd en del på jobben også, ikke at jeg er tilbake der ennå, men stakk nå en tur nedom for å snakke med the boss. Jentekvelder og filmtitting har jeg også gått glipp av. Men har hatt det veldig fint på ferie da. Ikke noe å klage over der. Har handla så mye at jeg har ikke hel oversikt lenger. Været har vært greit til vestlandsvær å være :P haha tok du den?

Hans Magnus, May Britt, Lars Petter og jeg har nå da tenkt oss en tur ut i ??? for å padle til lørdagen om været vil være på vår side. Det er jo noe å se fram til for de er så koselige begge to. Er jo tross alt "samboeren" til Hansi vi snakker om her da. Min elsklings "samboer" og makker. hihihi den var litt intern..

Er virkelig glad jeg vasket og ryddet hele leiligheten før vi dro på ferie for det var så koselig å komme hjem og se at det var så ryddig. var bare noen millioner støvfnugg som fant det for godt å flytte inn med oss, og det må de jo få lov til.

Men ellers da så er jeg back in town og klar for gøy og morsomheter:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?