fredag 18. juli 2008

Ren pining.....

Hva er vel mer frustrerende enn å gå på jobb dagen etter at man har blitt forlova?
Ja å i tillegg jobbe 24timers vakt. Det er ren tortur....
Alt jeg vil er å være hjemme hos min kjære forlovede og kose med han, for i morgen, tro det eller ei, skal han jobbe. Og han jobber jo også 24 timers vakt så blir en stund til vi faktisk kan få vært sammen. Men til Lørdag har vi planer. Skal først i et bryllup, altså bare kirken da, også tar vi turen ned til byen for å kose oss.
:D Har fått masse gratulasjonsmeldinger fra familie og venner i dag. Kjempe koselig. Siri og Harald hadde kommet med blomster og kort til oss.

Ellers så har dagen idag klart å komme seg nærmere slutten og jeg er i grunn klar for senga. men om jeg får sove godt, blir spennende å se. Vet jo aldri når alarmen går og det er full tut og kjør. Men men til køys bærer det:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?