lørdag 19. juli 2008

Helgarbeidet på stasjon.

Tenk deg 5 menn og en jente som sitter "fanga" på en stasjon og ikke en dritt skjer. Da blir det snakka om mye rart. Fikk til slutt noe som så pent heter brakkesyken. Satt der og glana på tv`n i nesten to døgn, og believe you me, det er KJEDELIG. Fikk til slutt en liten pen tur til havna der en båt holdt på å synke. Ellers skjedde det ikke stort annet. Bilder kommer senere.

Min siste dag på brannstajon klippet jeg en saab sønder og sammen. Jeg og de andre gutta hadde det morro. Har bilde av det også, men bare få lagt det inn på dataen.

Ellers så sitter jeg bare her og kjeder meg. Hansi skulle egentlig vært hjemme nå men siden ingen andre gidder og jobbe og tenker bare på seg selv så må han jobbe. Har fått en dag sammen siden vi ble forlovet og vet du ha? DET SUGER.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?