tirsdag 4. mars 2008

Jordbærvann med søletut.

Siden det er meg det er snakk om nå så vil de som kjenner meg ikke bli overrasket.
Jeg fikk en liten flaske Imsdal med jordbærsmak. På flasken står det. Nå med sølefri tut. Vel man skulle jo tro at det ikke skulle kunne være mulig å søle da, men hva tror du jeg fikk til? Jo nettopp det å søle. hahahahaha Er jo så typisk meg!

Var forresten på kino i går. Så først på Drageløperen, en litt trist og grusom film, og deretter gikk vi inn på kinoen igjen og kjøpte billett til Ulvenatten. Den filmen var....ja hva skal man si......DÅRLIG. Typisk norsk dritt film! hahaha sååååå mange tabber som de gjorde har de umulig gjort noen research på fakta og hvordan ting fungerer.
Men en koselig kveld var det jo fordet da!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?