torsdag 6. mars 2008

Det snør, det snør.......

Jeg har sovet en stund, men når jeg slo opp øya, og forventet å se byen, så jeg ikke annet enn snø. Tåke og snø. Det snør ute. Jeg sa til Hans Magnus at det snødde. Han svarte: " Jeg går å legger meg litt og så snør det?" hihi Begynner å bli helt hvitt ute, og det er jo fint det, men hadde liksom håpet på at våren skulle komme nå jeg da. Var jo sånn vårfølelse her om dagen da sola varmet så godt. Har tillog med sett en del blomster.

Brodern er i Kongsberg. Han ringte meg i sta. Han koste seg med jentene for han var visst den eneste gutten i fra klassen sin som var der. Han lurte på hvilken bane det var jeg tryna i og slo meg, for den banen ville ikke han kjøre. hihi Han er så søt atter.....

Vel da får jeg bare la det snø og la brodern kose seg i Kongsberg, men jeg skal få i meg no mat!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?