lørdag 1. mars 2008

Forbanna god natt!

Jeg lå i senga, og hadde tenkt å bli i senga, men det var ikke sånn det ble likevel. Jeg tok meg en tur til byen i 0100 tida. Vel det var vel egentlig ikke planglagt det heller, men jeg fikk en bekymringsverdig melding og da MÅTTE jeg jo ta turen til byen. Det var jo ikke så ille først, bare litt blod som vi fikk tørka vekk. Ble sååååååå mye mer drama utover kvelden. Ringte et nødnummer for første gang. (tror det var første gang) hihi litt sånn interessant hva de spør om når man ringer, og ambulansen kom den, med min kjære. Han er så søt når han gjør jobben sin. *smelt*
Etter at alt hadde roet seg, dro jeg hjem igjen, klokka var vel bortimot 3, men fikk jeg sove? Neida var ikke snakk om det. Den telefonen min hadde en greie med at den pep hele tiden. Så ble vel til slutt bare et par timers søvn. Jeg kjenner jeg fortsatt har litt sinne igjen i kroppen, for det var mye sinne i meg i natt. Utrolig hvor sterk man blir når man er sint eller redd. Ble rent overrasket over meg selv.

Dagen i dag har så langt gått til å besøke min kjære på jobb. Var en nydelig søt liten gutt der som het Markus, og han var en sånn utrolig søt unge. Hans Magnus lekte med han, og den lille gutten ville slettes ikke dra hjem for han ville leke mer med Hans Magnus. Var så søtt å se de to leke. Hjerte mitt smeltet. Hans Magnus er veldig flink med barn:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?