fredag 29. februar 2008

Parker hvor du vil og dø!!

Vel jeg trodde at utrykningskjøretøy hadde litt andre rettigheter når det gjaldt parkering, men så feil kan jeg ta. Det sto ingenting om det ikke var lov til å stoppe der, bare at det ikke var lov å parkere der. Den hyklerske parkeringsvakta kom bort satte hendene i sida og sa: "Hva her skjedd her da?" Eeeeeh har det skjedd noe da? Og om det hadde det så har vel ikke ho rett til å få vite hva som har skjedd. Ho må virkelig hate ambulansen. Den dagen ho faktisk kan komme til å trenge en er den dagen en har fått nok av den dritten og faktisk gitt ho juling. Litt morsom kunne det jo vært da om ambulansen nekta rykke ut fordi ho har vært så slem. hahahahahaha. Ellers så har pappa og jeg funnet ut at noe har prøvd å stjele lyktene på bmw`n. Panseret var åpnet, skruene skrudd ut, og lyktene koblet fra. Lista som er under lyktene var også løsnet. Jeg foreslo at vi kunne lage en slags giljotin som kappet av hendene når de åpnet panseret neste gang. En slags felle. Når man åpner panseret får man 3 sek på å trykke på en knapp ellers kapper hele greia av deg hendene. Slaskete tyver!! INGEN prøver seg på familien Iversen, uten konsekvenser! ;) Fadern og jeg har ellers cruisa rundt på motosykkelen. O1-1 kjørte forbi og pappa klarte (utrolig nok) å få med seg at HM satt i den bilen. Så da var det bare å kjøre etter å hilse på. Det var jo da parkeringsvakta kom. arrrrg:@

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?