fredag 20. februar 2009

Jeg har vært flink!

Tok meg en skitur i dag alene fra Høyås. Gikk fra bommen og opp for pappa kjørte meg dit. Så tok jeg en fanta i hytta og satte utfor i de bakkene som er der. Må si jeg var flink og tryna ikke så lenge jeg var i løypa. Men når jeg skulle ned fra løypa og mot Ulvås da gikk det galt. Kom nesten ned til der veien begynner også tryna jeg så skikkelig for der kom det en sving og rett etter svingen var det en stooooor stein. Ramla og slo rompa så jeg ble kvalm og brøla så høyt jeg kunne så den stakkars dama med hundene skvatt. hehe

Pappaen min var så snill å kjøpte ski til meg i går så da måtte de prøves i dag.
Og var en kjempe fin tur. Mye snø i skogen og det var så fint å se på. Møtte mange som var på vei oppover mot Høyås.
Sola var også med meg en stund.

Så planen for i kveld er å sitte foran peisen lese ferdig boka mi (Like østenfor regnet) og kose meg med varm sjokolade. Hansi er på jobb i dag så da er det bare meg her.

Blir en stille og rolig kveld med mye slappe av og lite stress og mas.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?