søndag 22. februar 2009

Brann på Sarpsborg badeland!

haha fikk deg skremt nå gjorde jeg ikke?
Vel det var nok ingen brann der i dag ihvertfall, men det betyr ikke at ikke brannvesenet tok seg en tur.
Jeg og min elskede lå der i vannet og hadde det så fint og plutselig kom den høye merkelige lyden. Første tenkte jeg at ja det var jo en merkelig måte å varsle at den der strømsaken ble slått på, men så hører man. Dette er brannalarmen. Gå til nærmeste utgang!! Da ble jeg litt sånn, shit hallo det er jo kjempe kaldt ute og jeg har jo bare på meg bløte badeklær. Løsningen ble å stå ute i gangen der. Sto der en stund så ble litt kaldt.
Når vi fikk gå inn igjen var det bare å løpe (selv om det ikke er lov) mot sklietårnet. Kom som nr 2 og slapp noe særlig kø!! :D
Den trakta der som man sklir i er kjempe konge!!

Men fikk jo øye på brannmennene da. Hadde håpet å få se "Vaskebjørn" der men han var så klart ikke med i gjengen der. Jeg sier bare menn i uniform jeg altså! Spiller ingen rolle hvilken uniform!!
Hot er det uansett!

Så som du sikkert skjønner så har dagen vært preget av "action":P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?