tirsdag 30. desember 2008

2008, året man ikke glemmer...

Elise har vært så snill og faktisk stjelt ideen min, eller egentlig er det jeg som har stjelt den, og hadde tenkt å gjøre det før Elise men jeg er sent ute ser jeg. Uansett, her kommer oppsummeringa av året 2008.

Januar!!!

Møter på Hans Magnus
Dumper fyren min
Blir sammen med Hans Magnus

Begynner å flytte inn hos Hans Magnus så smått...
Kom ikke inn på brannskolen


Februar!!!

Har et utblidt møte med brygga i Halden, og får et møte med politiet.
Kjørte sykebil og havna på sykehuset
Ble sjukemeldt
Hadde en del besvimelser
Fikk kjøreforbud av legen


Mars!!!

Vel da hadde hukommelsen slutta å funke så husker egentlig ikke så mye av hva som skjedde i Mars.
Var mye inn og ut av sykehuset ihvertfall

April!!!

Jeg ble IKKE lurt 1. april
Tror det var i denne måneden jeg kjørte ambulanse for andre gang på kort tid.
Om jeg kjørte ambulanse så hadde jeg ramla ned trappa.


Mai!!!

Var en del ute å farta.
Ble noen fester
Feiret 17.mai for første gang uten venner. :(
Så på Marie og Elise og gjengen i russetoget
Pappa nevnte han hadde lyst til å dra til Afrika.

Juni!!!

Mens andre hadde siste eksamner jobbet jeg ræva av meg.
Feiret bursdagen til Hansi<3
Planla ferieruta.


Juli!!!

Jobbet på 2.laget på brannstasjonen
Kjørte utrykning med brannbil for første gang
img1508

Røykdykket for første gang
Var på allsang på grensen og Harpo kom ned fra scenen og tok meg i handa.
Ble fridd til og svarte selvfølgelig JA!!!
Var på allsang på grensen samme dag.
Hadde bursdag.
var fortsatt sykemeldt
Hadde alle tiders Mat og trebåtfestival dager. Elise lærte en ny ting.
Jeg husker ikke så mye av kvelden på mat og trebåtfestivalen, men vi har det på film:P


August!!!

Dro på ferie med elsklingen
Fortsatt sjukemeldt
Var i Bergen
dscf0731
Hmmm en eller annen gang til kjørte jeg sykebil og fikk noen slaps i ansiktet av Andreas. Men husker ikke om det var denne måneden.
Lå i regnvann og marie svikta meg.

September!!!

Var på ferie med Elsklingen.
Var i Vadheim og Førde
Bruttern hadde bursdag.
Mamma var i Tunisia
Pappa maset om å få dra til Afrika
Jeg byttet adresse til Oskleiva
Var på Ikea med Hansi.
Fastsatte datoen for bryllupet.


Oktober!!!

Hadde Halloweenfest. Den var vellykka!!
Lagde kostyme som skremte noen av gjestene
Sa opp lærlingkontrakten min


November!!!

Leverte tilbake alt av klær og nøkler på jobben.
Var på Nav for første gang. Følte meg som en skikelig taper.
Fikk min siste lønning fra Halden Kommune.
Registrerte meg som arbeidssøker.
Pappa fikk lov til å dra til afrika for å jobbe i 1 år.
Ble innlagt på Rikshospitalet.
Ble operert i hjernen 1. gang


Desember!!!

Ble operert 2. gang i hjernen
og ble operert 3. gang i hjernen.
Hogde juletre for første gang.
Ble kåret til Nevrologisk avdelings solstråle.
Hadde juleverksted.
Tok julerengjøringa for første gang helt alene, uten mamma.
Lo meg ihjel da jeg så Sven Harald i Margaret Bergers musikkvideo.
Feiret jul med Hansi og hans familie
Kan endelig begynne å kjøre bil igjen.

Da var året oppsumert. Altså det jeg husker da vel og merke. Hukommelsen er ikke på topp.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?