mandag 3. november 2008

Endelig....

Da var leiligheten tilbake til sitt vanlige utseende igjen. Makan til rot har det ikke vært her før tror jeg. Var potetgull på de merkeligste steder. Enda finne jeg korker litt her og der. To store bæreposer er proppa full med alle flaskene som ble til overs. Blir nok leeenge til neste gang jeg har fest her igjen ja. Neste store greie som skjer her er juleverksted og da skal det IKKE drekkes, men koses. Gleder meg til det. Blir koselig med den julestemningen som det bringer med seg.

Men må bare få si at det var sinnsykt koselig ha fest her hos oss da. Og det funka fett det. Litt synd at Isabell og Karl Petter dro så tidlig. Men tuusen takk til alle folka som kom. Ble en helstrålendes kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?