onsdag 29. oktober 2008

Sjalu....jeg? Neida

Hans Magnus er på Dickens med Maiken i kveld. Syns det er koselig jeg. De har jo tross alt vært venner lenge og de trenger å få snakke litt sammen. Kvelden min har gått til å spise boller med marsipan. Hansi har lagd de og ingenting smaker så godt som hans boller. Må vel egentlig ærlig innrømme at jeg fikk et lite stikk av sjalusi i det Hansi skulle gå i sta. Har ingenting i mot Maiken og Stoler jo på Hans Magnus 100%, så skjønner ikke helt hvor det kom fra. Maiken er jo koselig og skjønner godt hvorfor Hans Magnus liker ho så godt. Jeg vet jo også så inderlig godt at han elsker meg så jeg klarer ikke fatte å begripe hvorfor jeg plutselig ikke synts det var en så god ide å la han dra. Han lar j meg dra ut med mine venner, og han har ikke sagt at han syntes det var en dum ide. Nei ærlig talt Inga, ta deg sammen.

Er glad pusen min har en fin kveld jeg. Han fortjener bare det beste, og Maiken ville være sammen med han i kveld, så det er helt greit for meg. Håper de hadde en koselig kveld begge to.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?