fredag 17. oktober 2008

Jeg er 80 år.....hva var navnet igjen?

Nok en gang blir jeg skremt over meg selv. Prøvdeå huske navna på de 15 som gikk i klassen min på byggfag, men det er så klart bare halvparten jeg husker. Ikke husker jeg helt hva jeg gjorde i går heller. Er så forbanna dritt lei av å ikke huske. Kan ikke den forpakka legen inne på riksen snart se å få ræva si i gir så jeg kan se å få tilbake hukommelsen min. Det er gruomt å ikke huske navn på venner som du vet du husker navnet på. Jeg føler meg som 80 år. Noen ganger glemmer jeg til og med navnet til elsklingen. Så i stedet for å si Hans Magnus eller Hansi blir det bare pus, eller kjære. Det er helt forferdelig. Tror ikke noen skjønner hvor kjipt det egentlig er. For et halvt år siden var det jo ikke sånn.

Dagen i dag har gått til å være sammen med pappa. Vi har kjørt rundt og hatt det morro som far og datter kan ha det. Kjørt båten til Kay til vinterlagringa i Degernes har vi også gjort. Så veldig mye rart ute på veien i dag. Helt utrolig. Er jo noen lys punkter jeg husker da.

Hansi er på jobb så det betyr at jeg er alene, og akkurat nå ser jeg på the incredibles. Digger Jack Jack.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?