onsdag 22. oktober 2008

Hva er det med fritt vilt mannen?

Jeg er jo piss redd. Var greit så lenge Jonathan var her, men nå tørr jeg knapt å gå på do. Visste jeg ikke burde sett den filmen. At Jonathan absolut ville skremme meg med å si at det kom til å stå en mann på utsiden av vinduet mitt og glane inn var ikke noe bedre. Hjelp sier jeg bare. Fikk en fin kommentar av Elise om mitt forrige innlegg. Likte den du.

Skulle virkelig ønske at Hansi var hjemme nå. Er så alene og skulle virkelig ha sittet i armkroken hans som jeg bruker å gjøre på kvelden når vi slapper av.

Til Helga er det konfirmasjons leir, og det skal jo bli interessant åssen det kommer til å gå. Håper det ikke blir for mye mas og kjas. Er egentlig litt glad vi ikke drar før lørdagen, for Hansi jobber fredagen. Men men Snart Halloween nå hihihihi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?