mandag 13. oktober 2008

hjerteskjærende

Det er hjerteskjærende å krangle med gutten som betyr alt i verden for meg.
Og jeg blir like lei meg hver gang når jeg skjønner hvor dum jeg har vært.
Jeg sier ting jeg ikke mener og gjør ting jeg ikke burde gjort.
Det var ikke meninga det skulle bli sånn, og det som typisk er...
Han jobber i morgen, hvilket betyr vi ses ikke på 24 timer.
Æsj noen ganger er den jobben hans fryktelig dum.
Om han bare hadde vært hjemme i morgen ( det blir altså i dag nå) så kunne jeg gjort det godt igjen.
Han var nok litt dum han også, men jeg skjønner hvorfor det utartet seg til en krangel.
Det som godt er, er at han ikke e lang sint, noe jeg har en tendens til å være.
Er vel kanskje derfor jeg ikke får sove og sitter oppe å skriver på bloggen, mens han sover som en unge.
Jeg har skyldfølelse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?