fredag 5. september 2008

Jeg er ødelagt......

Ja da er det bekrefta at jeg er ødelagt.....
Sitter her klokka halv 3 på nattan å får ikke sove. Elsklingen sover som bare det, men jeg får det ikke til. Har for mye å tenke på.
Det er mye som ikke stemmer med meg, og nå er det tydeligvis enda mer....

1: Jeg hører dårlig. Er ikke for ingenting jeg har høreapparat, selv om jeg hater de. Men klarer meg ikke uten, for det er for mange mennesker her i verden som prater for lavt til meg.
2: jeg er alt for ofte syk. Skylder på elsklingen. Er han som drar med seg de merkelige sykehusbasiluskene hjem.
3: Jeg skal visst nok ha problemer med å lære meg ting. Ikke at jeg helt skjønner den for jeg mener jo selv at jeg er veldig kjapp til å få til ting som jeg VIL lære meg.
4: Sliter med hukommelsen min. Legen sa at jeg lå dårlig ann der i forhold til normalt. Altså at jeg klarer ikke huske så mye som andre.
5: Jeg går i bakken rett som det er, og ingen klarer helt å finne ut hva det er:S

Legen mente at en ulykke jeg hadde for 14 år siden er skyld i at jeg i dag sliter. Å ramle av sykkelen i stor fart og ikke ha festa hjelmen godt nok, gir nå resultater. Iqen min var normal ( hva nå det måtte være) men hukommelsen var da altså dårlig. Så unger, HUSK HJELM!! Er det derfor jeg ikke klarer å huske alt jeg skulle ha handla i butikken? :P

Men men jeg får altså ikke sove, for jeg tenker for mye. Hva har jeg gjort for å fortjene all den dritten på en gang? Ikke at jeg sutrer, men syns liksom at en av tingene hadde holdt. Alt sammen har ødelagt alt jeg hadde planlagt og nå sitter jeg her og aner ikke hva jeg skal gjøre. Ikke kom jeg inn i militæret (Stor drøm) Skulle til Afghanistan og greier, men neida. Så skulle jeg bli brannkonstabel, men NEIDA!! Så skulle jeg ha lappen, men NEIDA!!!!!!! Er skikkelig frustrerende det her.

Æsj gidder ikke skrive mer. Blir bare så pissed off!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?