tirsdag 11. mars 2008

I save you!

Jeg er så ment for å hjelpe folk, mitt problem er bare at jeg vet ikke åssen.
Jeg lar meg lett påvirke, og tanken på å bli lege har jeg hatt i hodet, men jeg klarer ikke mer skole. Jeg har sett altfor mye på Gray`s Anatomy. Har snart sett hele sesong 2 i løpet av 2 dager. Er sånn det blir når man har mye fritid. Jeg vet jeg er ment for noe mer enn bare å fly rundt og feie piper. Jeg høres jo helt psyko ut, og kanskje er det nettopp det jeg er. Ikke vet jeg.

Om jeg kan hjelpe noen ved å løpe inn der andre løper ut, som f.eks brennende hus så gjør jeg det. Drømmer jo tross alt å bli brannkonstabel/røykdykker, men om jeg kan hjelpe noen som ambulansefagarbeider så får jeg gjøre det. Trenger bare litt skole, men tar det som privatist. Den lille skolebiten får jeg jammen klare da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?