mandag 3. mars 2008

Boller i ovnen!

Ja vi har boller i ovnen, og nei jeg er ikke gravid:P Vi baker faktisk boller. Eller Hans Magnus baker boller, for det er han så flink til. Lukter boller i hele leiligheten. Får snart besøk og da er det jo kjekt med noe godt å bite i.
Ellers har dagen gått til mye soving og slappe av. Fikk kasta i meg noe middag sammen med HM. Smakte godt. Sola har skint som bare det i dag.
Fikk en telefon fra HM i 9 tida en gang.
"God morgen kjære, det er en nydelig dag og sola skinner, fuglene synger og rådyra hopper rundt." Vel han hørtes ut som Snøhvit. "Så postitv du er om morran da! Jeg prøver å sove!!" Jeg er morra gretten.

Resten av uka er alt planlagt så nå er det bare å få utført alt sammen. Jeg og HM må så få skaffa oss en aktivitetskalender. Kan lett glemme noe når det blir så mye.

Skal til Oslo i helga da! hihi og besøke brødrene til HM:S
Det er skikkelig skummelt. Møte nye familiemedlemmer er noe jeg gruer meg til hver gang. De er helt sikker snille og koselige, men jeg kjenner de ikke og det å bli kjent med nye folk kan være litt vanskelig. De må jo tro jeg er en inkompentent skrulling som ikke klarer å se folk i øya. Men jeg er egentlig bare VELDIG nervøs. Får håpe det går bra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?