torsdag 28. februar 2008

Som i himmelen føler jeg meg......

Greit det er en slitsom dag, og nattan har ikke vært noe bedre. Jeg er ikke sikker på om HM dukka opp her hjemme eller om jeg faktisk drømte det. SKikkelig ekkelt og ikke vite. Kroppen føles som om den har løpt 10mila i søvne. Helt utslitt er jeg.
Når jeg våknet i dag, tittet jeg rett ut i himmelen. Det føltes som om jeg lå på en sky og bare svevde av gårde. Om det er slik engler har det, vil jeg bli en engel.
Angsten for å være alene i en leilighet ble borte da jeg flyttet en lampe inn på soverommet. Plutselig var ikke de skapa så skumle likevel. For alle som har sett Bogeyman, skjønner hva jeg prater om. Det er store hvite skap med en stor sprekk mellom dørene, noe som gjør at den som faktisk ville gjemt seg i det skapet hadde full kontroll over hva jeg drev med. Og på bogeyman er det jo nettopp det den saken gjør. Bortsett fra å spise folk da. :S
Snart dukker det vel opp to menn her som gjerne vil komme inn til meg her og borre i gulvet. Hahaha helt fantastisk, bygget er knapt nok 2 år, men allerede fikser de på det.
hmmm fredag den 7. mars skal visst jeg på sykehuset igjen, og bli der i over et døgn. Skal ikke sove på 24 timer og når jeg da er så trøtt at jeg kunne sovnet på flekken, DA skal de ta eeg på meg. Flotte greier du....Og jeg som ikke liker sykehuse en gang....
Men men er uansett en nyyyyydelig dag ute i dag, og hadde det ikke vært for at jeg er så sliten tror jeg jammen jeg hadde gått meg en tur. Er jo ikke så mye annet å gjøre når man er sykemeldt. har vært det i over en måned nå, så syns det er på tide jeg snart får gå på jobb igjen!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noe du vil fortelle meg?